Δευτέρα-Παρασκευή 8:00 - 16:00 info@familymed.gr +30 2310 656767 14ων Ηρώων 23 - Ν.Ευκαρπία 14ων Ηρώων 23 - Ν.Ευκαρπία 564 30 Θεσσαλονίκη (6ο χλμ Θεσ/νίκης - Ωραιοκάστρου)

Επιστροφή / Αλλαγή Προϊόντων

Όροι επιστροφής

  1. Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  2.  Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το familymed.
  3.  Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:

α. Να μην έχει πλυθεί
β. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
γ. Να έχει όλα τα ταμπελάκια του και
δ. να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.

  1. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.
  2. Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε:

– μαξιλάρια
– βρεφικά είδη όπως μπιμπερό, πιπίλες, θηλές, μασητικά και είδη οδοντοφυΐας
– καπάκια τουαλέτας

Υπαναχώρηση και Επιστροφές Προϊόντων

Διαδικασία επιστροφής

Α. Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν:

  1.  Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
  2.  Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@familymed.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.
  3. Αποστέλλετε το Έντυπο Επιστροφής (θα το βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας μας).
  4.  Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  5.  Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, αποστέλλετε το δέμα  βάσει του τρόπου που παραλάβατε, δηλαδή: α) με ΕΛΤΑ courier και χρέωση παραλήπτη ή β) σε συνεννόηση με την  μεταφορική εταιρεία που σας έκανε την παράδοση. Η διεύθυνση παράδοσης είναι:  14ων Ηρώων 23 – Ν.Ευκαρπία, 564 30 Θεσσαλονίκη.

Β. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν επειδή αλλάξατε γνώμη, και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε, δεδομένου ότι τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι το familymed.
Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε την αποστολή του προϊόντος με τα ΕΛΤΑ courier και χρέωση παραλήπτη. Η μετέπειτα χρέωσή σας θα είναι 5 ευρώ, ανεξαρτήτως όγκου προϊόντος.
Και σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ακόλουθα βήματα:
1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
3. Αποστέλλετε το δέμα βάσει του τρόπου που παραλάβατε, δηλαδή: α) με ΕΛΤΑ courier και χρέωση παραλήπτη. Η μετέπειτα χρέωσή θα είναι 5 ευρώ, ανεξαρτήτως όγκου προϊόντος ή β) σε συνεννόηση με την μεταφορική εταιρεία που σας έκανε την παράδοση. Η χρέωσή σας θα είναι είτε 9 είτε 15 ευρώ ανάλογα με τον όγκο του/των προϊόντων. Η διεύθυνση παράδοσης είναι: 14ων Ηρώων 23 – Ν.Ευκαρπία, 564 30 Θεσσαλονίκη.

**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 2310 656767

Ελαττωματικό / Λάθος Προϊόν

Εγγραφείτε στο newsletter μας, για να λαμβάνετε πρώτοι όλες τις προσφορές.