Παραγγελία-Παράδοση Προϊόντων-Έξοδα Αποστολής

 

Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

Παράδοση προϊόντων:

Η παράδοση των προϊόντων μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Με Courier

  2. Με μεταφορική εταιρεία

  3. Με παραλαβή από το κατάστημά μας

Έξοδα Αποστολής;

Για παραγγελίες άνω των 25,00 €  και μέχρι τέσσερα κιλά (4kg) σε βάρος/όγκο η αποστολή είναι ΔΩΡΕΑΝ. 

Για αποστολή με courier

 

Χρέωση

Εντός Θες/νίκης

€ 2.50

Χερσαίοι προορισμοί

€ 2.50

Νησιωτικοί προορισμοί

€ 3.50

*Σε περίπτωση που το δέμα ξεπερνά τα τέσσερα κιλά (4kg) θα ενημερωθείτε για το κόστος μεταφοράς ακριβώς πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Χρέωση αντικαταβολής: 2,00€ επιπλέον.

  • Για αποστολή με μεταφορική θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά ή μέσω E-mail
  • H παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με εταιρία ταχυμεταφορών (courier) εντός 3 εργάσιμων ημέρων. 

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.